Palautusoikeus

Komplett.fi tarjoaa tuotteilleen 60 päivän palautusoikeuden. Palautus tulee rekisteröidä 60 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Palautathan tuotteen:

  • Alkuperäispakkauksessa sisältäen mukana tulleet lisätarvikkeet (esim. johdot, laturit ja ohjekirjat).
  • Hyvin pakattuna kuljetusvaurioiden välttämiseksi.

HUOM!

Mikäli palautuksesta puuttuu alkuperäispakkaus tai lisätarvikkeita, tai tuotteeseen on syntynyt huolimattomasta pakkaamisesta syntyneitä vaurioita, on Komplettilla oikeus tehdä kustakin vähennys, joka vastaa 10 % tuotteen arvosta, aina 50 euroon saakka. 

Palautusoikeus ei koske:

  • Sinetöityjä tietokoneohjelmia, käyttöjärjestelmiä, pelejä tai ääni- ja kuvatallenteita, joiden pakkaus on avattu.
  • Elektronisessa muodossa olevia tuotteita, kun olet vastaanottanut elektronisen lähetyksen tai kun lisenssikoodi/lisenssitiedot ovat käytettävissäsi.
  • Hygienia- tai terveystuotteita, kuten parranajokoneita, hammasharjoja, nappikuulokkeita jne. Mikäli pakkaus on avattu mutta tuote on käyttämätön, palautusoikeus on voimassa.

Lue lisää palautusoikeudesta täältä. 

Ohjeet tuotteen palauttamiselle:

1.
Kirjaudu omalle tilillesi ja klikkaa oikeassa kulmassa ”Tili”
2. Valitse ”Kaikki tilaukset” kohdasta ”Näytä tilaushistoria” ja klikkaa ”Etsi”
3. Etsi kyseessä olevan tuotteen tilaus ja klikkaa ”Näytä” tai tilausnumeroa
4. Oikeassa yläkulmassa voit valita ”Tuotteen palauttaminen”
5. Valitse tuotemäärä, jonka haluat palauttaa
6. Klikkaa ”Palauta valitut tuotteet”  
7. Valitse palautuksen syy ja kuvaile tarkkaan mahdollinen tuotteen vika 
8. Ilmoita tuotteen sarjanumero jos mahdollista
9. Klikkaa ”Valitse toimitusosoite” ja tarkista että osoite on oikea
10. Klikkaa ”Lähetä palautusilmoitus”

Kun olemme vastaanottaneet palautusilmoituksesi, käsittelemme sen ja lähetämme sähköpostiisi tarkemman ohjeistuksen ja rahtikirjan maksutonta palautusta varten. Maksuton palautus koskee ainoastaan yksityisasiakkaita. Käsittelemme palautuspyynnöt 1-2 arkipäivässä. Kun tuote on saapunut ja tarkistettu varastollamme, palautamme tuotteen hinnan käyttämällesi maksutavalle.

Mikäli tuotteessa on takuunalainen vika, pyrimme ensisijaisesti korjaaman tuotteen. Mikäli tuotetta ei pystytä korjaamaan, toimitamme sinulle mahdollisuuksien mukaan korvaavan tai vastaavan tuotteen. Voit esittää toivomuksesi menettelystä vikakuvauksen yhteydessä, otamme ne mahdollisuuksien mukaan huomioon.

Komplett PC luokitellaan tilaustuotteeksi. Valmistuskulut veloitetaan, mikäli PC on ehditty koota valmiiksi. Kulut määräytyvät kokoonpanon mukaan, ollen korkeintaan 250 euroa.

Mikäli emme löydä tuotteesta vikaa, voimme veloittaa 25 euron (sis. alv.) testimaksun sekä paluurahdin.