Zyxel

TUOTETUKI: 

Web: http://www.zyxel.com/fi/fi/support/contact_support.shtml

Puhelinnumero: 09 4780 8400

Maksuton puhelintuki (Kaikkien laitteiden käyttöönottotuki ja huoltopyynnöt. (pvm/mpm): 09 4780 8411

Aukiolo:  Arkisin 19.00-12.00 sekä 13.00-15-00 

Sähköposti: tuki@zyxel.fi 

Näin ilmoitat virheellisestä tuotteesta tai palautat tuotteen:

1. Kirjaudu omalle tilillesi ja napsauta oikeassa kulmassa ”Tili”
2. Valitse ”Kaikki tilaukset” kohdasta ”Näytä tilaushistoria” ja klikkaa ”Etsi”
3. Etsi kyseessä olevan tuotteen tilaus ja klikkaa ”Näytä” tai tilausnumero
4. Oikeassa yläkulmassa voit valita ”Tuotteen palauttaminen”
5. Valitse tuotemäärä, jonka haluat palauttaa (yleensä 1) sekä pankkitilitiedot (jos et voi lisätä pankkitilin numeroa, täytä kenttä nollilla).
6. Klikkaa ”Palauta valitut tuotteet”
7. Valitse palautuksen syy ja kerro tuotteen vika sekä oletko ollut meihin yhteydessä sähköpostitse
8. Ilmoita sarjanumero, jos mahdollista
9. Klikkaa ”Valitse toimitusosoite”
10. Tarkista osoite
11. Klikkaa ”Lähetä palautusilmoitus”

Kun olemme vastaanottaneet palautusilmoituksesi sinulle ilmoitetaan menettelystä tai pyydetään lisätietoja sähköpostitse. Älä koskaan palauta tuotetta täyttämättä palautusilmoitusta. Jos tuotteessasi on tehdastakuun piiriin kuuluva vika (takuuaikana), yritämme ensisijaisesti korjata tuotteen. Jos tuotetta ei pystytä korjaamaan, toimitamme sinulle uuden tai vastaavan tuotteen. Jos sinulla on omia toivomuksia, voit ilmoittaa ne vikakuvauksen yhteydessä, jotta voimme ottaa ne mahdollisuuksien mukaan huomioon.
Jos emme löydä tuotteesta ilmoittamaasi vikaa, veloitamme 25 euron testimaksun (sis. alvin) sekä paluurahdin.